May 19, 2011

Quote Cambest


Semalam aku dan member keluar ronda sekitar Alor Setar.

Ya, masa yang digunakan untuk membuang masa ketika cuti masih panjang. Kaki ronda belah malam semua ni. Haha.

Hakim dan Irfan. Seorang berkaca mata dan seorang memakai Cap. Dan aku cool seperti biasa.

Then, kami singgah kedai nasi lemak dekat pekan bertentang bangunan UNITAR. Macam biasa, aku order milo ais dan nasi lemak cambest kat situ.

Aku duduk menghirup milo ais sebelah brader yang masyuk memilih nasi lemak untuk santapan.

Then, time brader tu order minum....

Brader : bagi milo ais. Gelas. Kalau boleh bagi pekat sikit milo tu.

Tauke : Bang sini memang semua pakai gelas dan Milo kami memang pekat, tengok ja paket milo besar depan tu. Takkan kami tayang saja kot paket tu..

Brader : owh..

Dalam hati aku macam nak tersembur air milo. Gelak dan maki aku dalam hati. Apa brader ni tak tahu ke tempat rare macam ni? Lu kalau taktahu tempat jangan sebarang kondem je.

Tauke mmg sensitif kalau bab milo pekat. Sebab tauke ni selalu letak paket Milo besar yang berguni-guni depan kedai dia. Agaknya die tensen bab kepekatan. Haha.

Poor brader, you have to hear special Quote from tauke. haha.




2 comments:

Fahrin Epan Hafiz said...

bpa ringgit..??awat yg kedai tuh cerah semacam..??kant0oii...g0ogle..~

Najiro said...

haha ye la. nk tunjuk kata milo je. saya pkai 1202 je bang.